BAŞVURU
Bulut Santral (Sanal Santral), bulut tabanlı internet üzerinden hizmet veren, kurumunuzda fiziksel bir telefon santrali bulundurmaksızın , internete ulaşabildiğiniz he noktadan , sahip olduğu tüm özellik ve avantajlarını kullanabileceğiniz , internet tabanlı yeni nesil iletişim teknolojisi ve telefon santralidir. Eski tarz analog-fiziksel santrallerin yerini alan sanal santralde (bulut santral) , sabit bir yatırım maliyet ve finansmanı gerektiren fiziksel bir santral kurulmasına gerek bulunmaz ve tamamen internet üzerinden çalışır. İnternetiniz olduğu her yerden ; Teknolojik , esnek yapısı , kullanıcı dostu ara yüzüyle ve tamamlayıcı yazılımları işlerinizi profesyonel bir şekilde yönetebilirsiniz.
Her şubeniz için ayrı bir santral yatırımı yapmanıza gerek olmadan tek bir bulut santral ile tüm şubelerinizin telefon santrali ihtiyacını karşılayabilir, şubeler arası iletişim maliyetlerinizi sıfırlayabilirsiniz. Sanal Santral oldukça geniş bir kesime hitap etmektedir. Basit bir liste yapmak gerekirse, Kobiler, E-Ticaret siteleri, Home Ofis çalışanlar, Saha Elemanları çalıştıranlar, Çok şubeli firmalar, Hukuk Büroları, Muayenehaneler, Ve daha bir çok alan sayılabilir.
Pratik Hesap Yönetimi
Kimseye bağlı kalmaksızın, tüm sisteminizi yönetmek sizin elinizdedir . Santral hizmetlerinden Ses Kayıtlarına, Numara Hizmetlerinden Görüşme Raporlarına herşeyi yönetebilirsiniz.
Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı
Tek hat üzerinden sınırsız çağrı alabilir ve görüşme yapabilirsiniz. Hatta olduğunuz zaman asla telefonunuz meşgul çalmaz. Beni kim aradı derdine de rahatlıkla son verebilirsiniz.
Dahili Numaralar
Santralinizde tanımlı dahili numaralar lokasyondan bağımsız kendi aralarında ücretsiz konuşurken, birbirlerine gelen çağrıları da kolaylıkla aktarabilmektedirler.
Şubeler Arası Ücretsiz Görüşme
İşletmenizin lokasyonlardaki şubeleri kendi aralarındaki görüşmeleri ücretsiz yapılabilmekte olduğu gibi Dream Telekom diğer Bulut Santral İş Ortakları ile de ücretsiz görüşebilirsiniz.
Çağrı Bekletme
Devam eden bir görüşmeniz varken, sizi arayan kişiye normal çalma sinyali giderken size direkt uyarı sinyali gelir.
Çağrı Transferi
Gelen aramalarda çağrıyı, istediğiniz ilgiliye ister onayı dahilinde isterseniz direkt aktarmanıza olanak sağlar.
Çağrı Yönlendirme
Gelen çağrıları dilediğiniz numaraya yönlendirebilir, mailinize e-posta şeklinde sesli olarak düşmesini sağlayabilirsiniz.
Konferans Görüşme
Tele Konferans özelliği sayesinde aynı anda birden fazla kişiyle ek ücret ödemeden toplu görüşmeler yapabilirsiniz.
Çağrı Detay Raporu
Arayan, aranan, cevapsız olan kısaca santralinizde gerçekleşen her türlü çağrı geçmişiniz tarih, saat ve süre bazlı detaylarla sistemden raporlayabilirsiniz.
Görüşme Kayıtları
Gelen ve giden aramalarınızın kayıt altına alınması, panel üzerinden geriye dönük dinlenebilmesi yahut kendi bilgisayarınıza indirip arşivleme imkanına sahipsiniz.
Kurumsal Karşılama (Anons-IVR)
Gelişmiş IVR Sistemi sayesinde; arayan kişinin robot operatör tarafından kurumsal vizyonunuz ile karşılaması sağlanırken, müşterilerinizin hızlı ve pratik bir şekilde istediği kişiye ulaşarak memnuniyetinin sağlanmasına yardımcı olur.
Departman Grupları
Çalışanlarınızı departmanlarına göre gruplayabilir, çağrı geldiğinde aynı anda tüm dahilileri çaldırabilir ya da hangi dahiliye hangi sırayla dağıtılacağını belirleyebilirsiniz.
Kuyruk Yönetimi
Dahili hatlarınız meşgul ise arayan kişileri arama sırasına göre numaralandırarak arka plan müziği eşliğinde hatta bekletir ve boşalan dahililere sırasıyla çağrıları dağıtır.
Rahatsız Etmeyin Modu
Çağrı karşılayamayacağınız ya da müsait olmadığınız durumlarda gelen çağrıların doğrudan sesli mesaj kutunuza düşmesini ve size e-posta ile bilgisinin gelmesi sağlanır.
Mesai Saatleri – Tatil Yönetimi
Belirleyeceğiniz tarih ve saat aralıklarına gelen çağrıları değişik seslendirme senaryoları ile karşılayabilir, farklı bir dahili ya da çağrı grubuna ilgili çağrıyı yönlendirebilirsiniz.
Akıllı Telefon - Tablet Desteği
Akıllı telefon tablet bilgisayarlarınıza kuracağınız softphone yazılımları ile dahilinizi her daim yanınızda taşıyabilirsiniz.
Fatura Koruması
Voip hesabınıza günlük yurt dışı, günlük toplam, aylık toplam harcama limitleri tanımlayabilirsiniz.
Kara Liste Oluşturma
İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.
Dahiliye Özel Dış Numara Tanımlama
Dahililerinize özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara (CLI), ilgili dahilinin dış aramalarında görünür.
Dijital Faks
Bulut santral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir
Ip-Pbx Santral, Aylık kiralama modeli ile satın alınabilen Bulut(Sanal) Santralden sistemlerinden farklı olarak , müşterilerin talep ettikleri lokasyonlara fiziksel olarak satın alınan ve kurulan IP santral sistemleridir.
Ses, veri ve görüntüyü tek bir iletişim altyapısında birleştiren IP telefon santralları ve iletişim çözümleri her ölçekteki işletmeye klasik haberleşme yöntemlerinin yanında, VoIP, fax-over-IP, ses kayıt, konferans, görüntülü görüşme, sesli mesajların e-mail ile iletilmesi, durum bilgisi izleyebilme, anlık mesajlaşma, uzak abone ve uzak ofis iletişimi gibi gelişkin iletişim çözümleri sunar.
Dünyanın neresinden olursa olsun Ip ağında olan tüm dahilileriniz santralinize bağlanarak ofis içindeymiş gibi ücretsiz görüşebilir, santral üzerinden arama yapabilir ve gelen çağrıları cevaplayabilirler.
Eski nesil analog santrallerde genişleme sorunu vardır. İç ve dış hat sayısı sınırlıdır, bu sayılar arttırmak istendiğinde maliyet ortaya çıkmaktadır. Ip PBX yeni nesil ip santral sisteminde genişleme sorunu ortadan kalkmaktadır. Sınırsız dahili hesap tanımlanabilmekte, sabit numara taşıma hizmetiyle STH operatörlerine taşınan tek numara üzerinden herhangi bir donanıma ihtiyaç olmadan sınırsız çağrı alınabilmektedir.